Törnrosa, del 2.

Det här med att sova till nio får det bli ett slut med. Jag mår inte bra av det. Det värsta är ju att det lika gärna kunde vara mitt i natten när jag vaknar vid nio, så trött är jag. Jag tror jag bara blir tröttare när jag sover så länge. I veckan har jag ju gått upp vid sex, och det har gått bra. Och så himla mycket senare lägger jag mig inte på helgerna... Visst är det skönt att slippa vakna av väckarklockan, men nu i tentapluggveckan så kommer det faktiskt inte fungera alls. Så imorgon blir det att sätta klockan på halv åtta, så jag kan komma igång att plugga vid nio. Istället för att gå upp så dags.
Och det bästa är att desto tidigare man börjar plugga, desto fler pauser hinner det bli!
 
Dagens fråga: Vad ska jag äta till frukost?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0