Sån abstinens.

Ååååååååh, jag har sån fruktansvärt abstinens efter att gå på loppis! Och då framför allt loppisen Hjulet i Vårgårda.
Det är en sån abstinens att jag funderar på hur jag ska kunna existera om jag inte får gå, typ nu med en gång. Jag vill köpa fina grejer helt enkelt. Kanske något porslin, fina tyger, en matta, en ny spegel till badrummet, fina klänningar, böcker, oj vad jag vill ha. 
Jag hade tänkt åka till Ornunga nästa helg och på vägen dit gå in på Hjulet, men det blev ändrade planer. Så ända till nästnästa helg måste jag vänta och lida av abstinens. 
Jag får försöka fokusera på hur roligt det blir när jag väl kommer dit och har längtat alldeles förskräckligt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0