Tills nästa.

Idag har jag, som paus i pluggandet plockat bort julgrejer. Mina numera tre julkrubbor, granen och lite andra smågrejer. Det enda som är kvar är adventsljusstakarna och julstjärnorna. Ljusstakarna kanske blir kvar några dagar till och julstärnorna får vara kvar tills jag köpt nya blommor till fönstren. Förhoppningsvis kommer jag iväg en sväng till maxi imorgonkväll och kan köpa. Det är både skönt och tråkigt att ta bort julsakerna, det blir ju så tomt på något sätt. Och den här perioden är träligast tycker jag, man vill bara ha vår men tills dess är det en bra bit kvar. Och bra är väl det, antar jag.
 
 
Mina fina krubbor få stå i skåpet tills nästa jul.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0