i'm taking a kvällsdopp.

Ååh, såna här dagar, när ledighet och fint väder sammanträffar på samma gång, är jag så glad att jag bor nära sjön. Två minuter och jag är nere vid "våran" badplats. Ikväll vid halv åtta gick jag ner och jag var alldeles själv. Det är det allra bästa, för badplatsen är liten och känns snabbt trång tycker jag (som är väldigt osocial i avklädda situationer). Bada på kvällen är typ alldeles underbart. 
 
 
 
 
Ps. Har folk provat att bada med foppa-tofflor på? Det har jag, eftersom första biten av bottnen är full av sten och mina fötter är känsliga. Iallafall, det är riktigt skojigt. Tofflorna flyter och gör simturen väldigt mycket skojigare. . . 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0