skor som inte fjärtar.

Jag hade inte alls planerat att köpa nya skor idag. Fast jag verkligen behövde nya promenadskor - mina gamla har börjat göra fjärtljud när jag går. Sulan har liksom slitits ner och gått hål i så att luft kommer in, därav ljuden. Lite pinsamt när jag går i bebygda områden, jag vill ju inte bli ökänd som hon med den dåliga magen. Men, mina gamla skor är fortfarande bekväma så jag förlåter dom lite för fjärtljuden. Men i eftermiddag gick jag en sväng till stan efter jobbet och stötte på dom här. Och det blev ju kärlek! Jag erkänner, utseendet vägde i det här fallet lite mer än skornas praktiska egenskaper. Men dom är så sköna! Så nu ska jag genast trava ut och provgå mina nya skor. Jag hoppas att dom är helt utan fjärtljud. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0