fåglar sjunga glatt godmorgon

Ingen sovmorgon för mig den här lördagsmorgonen! Nej, upp strax efter halv sex och skjutsade M in till stan där han skulle hoppa på en bil till Skövde. Mer ärligt sagt körde jag bara tillbaka bilen. Ms egen bil fick körförbud häromdagen, så han kunde inte köra själv ända till skövde och vi lånade hans föräldrars bil in till stan. På den vägen är det. Jag kan inte påstå att jag var väldigt förtjust över att vara tvungen att gå upp i ottan efter hela veckan. Jag har accepterat att har råkat vara ihop med en kille som ägnar mycket tid till fotboll, men jag vill helst   själv slippa bli involverad, som i morse. Det kanske låter hårt! Det är jag det, den hårda. Men jaja, jag överlevde ju detta. Och solen skiner, jag är nog det enda som är vaken i hela sverige och det är ganska skönt att ha gott om tid på mig innan jag ska till tåget mot vårgårda. 
 
 
 
Just nu sitter jag och tittar på värdelösa barnprogram. Bara massa sjungande gubbar. Vart är alla bra barnprogram som gick när jag var barn?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0