kärlek till klänningen.

 Har jag berättat att jag älskar klänningar? Det är det bästa klädesplagget som finns. Jeans och th-shirt är ju hur snyggt som helst på andra, men det varken klär mig eller känns bekvämt för min något rultiga kropp. (jag bara äälskar ordet rultig!) Klänningar ger helt klart bättre förutsättningar för att andas behagligt. Eftersom man inte bhöver vara så petnoga att dra in magen. Iallafall, jag vet inte hur många klänningar jag har i garderoben. Men varenda gång jag träffar mormor säger hon typ har du en ny klänning igen? Så jag antar att jag har några att byta med! Jag har inga restrektioner för mig själv när det gäller att köpa klänningar. Om jag hittar en jag känner att jag bara måste ha, så köper jag den med ganska gott samvete. Men det bästa är såklart när jag hittaren fin klänning på second hand (som den på den första bilden), för dom är oftast mer unika! Och så känns ju ett pris på 40 kronor lite skönare än 399 kronor. . .
 
 
Här är några av mina senaste klänningsköp!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0