Sista skoldagen.

Idag har jag varit på högskolan för sista gången! För den här gången iallafall. Det känns så konstigt. Tre år har verkligen bara flugit iväg. Men det vet man ju inte förrän efteråt. Tänk hur många år sen det var jag började tänka på att bli sjuksköterska. Och nu är jag det! Till 99 procent iallafall, så fort uppsatsen kommer in som godkänd. 
 
Imorgon har vi examen. Så det blir fin ny klänning såklart. Vi ska äta brunch tillsammans hela klassen och sen har vi en avslutningsceremoni. När vi är klara vid tre kommer M och hämtar upp mig, så åker vi till Ornunga. Jag råkar ta examen samma dag som syster Lotta och min kusin tar studenten. Det är lite tråkigt att missa det, men å andra sidan så kommer jag dela kalas med Lotta och kusinen. Det är inte helt fel att bara glida in på ett firande sådär! 
 
Så det blir nog en trevlig morgondag! Fin, ny klänning och massa tårta, that makes a day. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0