Hej och hå.

Hej och hå, den här veckan är det fullt upp! Praktik hela veckan lång förutom fredag. 
Imorgon åker jag dessutom hemifrån för att inte komma hem förrän på eftermiddagen dagen efter.
På förmiddagen har jag S-HLR-utbildning innan jag börjar praktiken vid två. När jag slutar bär det av till min vän Emma som är så himla snäll och lånar ut en sängplats åt mig. För på torsdag börjar jag tidigt, det det hade ju knappt varit någon idé att åka hem emellan. Men på det här sättet får jag flera timmars skönhetsömn!
 
Annars känns det okej med slutpraktiken, så här andra dagen. Jag hoppas att resten av dagarna
också går bra och att jag blir godkänd. Fy tusan vad skönt när dom här dagarna är över!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0