Hur jag firar.

Hittills har jag haft en trevlig födelsedag! Jag sov till åtta och sen tittade jag på Lilla huset på prärien
innan jag åt frukost. Åh vad skönt det är att inte ha något speciellt att göra. Bara ta allt i den fart
man känner för det! Sen har jag firat genom att klä om en pall och min strykbräda. Jag fick nämligen
ett nytt överdrag till strykbrädan igår och kortare häftstift till min häftspistol, som gick att häfta pallen med. Snyggt blev det! Firade vidare och gick en lång promenad, gick en väg jag inte gått förut. Den var mest längst E20, så det var väl sådär mysigt egentligen. Men att äntligen hinna gå längre än typ runt
huset var himla skönt.
 
Före.
 
Efter.
 
Före.
 
Efter.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0