Inte många knop.

Den här veckan har jag inte orkat många knop förutom praktiken. Jag har nog aldrig varit så trött förut
som jag var igår när jag kom hem. Såndär trötthet så man knappt orkar resa sig ur fåtöljen och lägga sig. Man går som en stelbent robot ungefär och orkar knappt svara på frågor mer än med svaga stön. Klockan nio gick jag och la mig med en känsla av att det var mitt i natten. 
 
Idag var det himla skönt att vara ledig! Men imorgon bär det av mot praktiken igen vid lunchtid och så kommer jag hem igen på onsdag eftermiddag. Jag ska än en gång tillbringa natten hos min kära vän i Borås. Men efter onsdag är jag ledig i sex (!!) dagar! Hurra! 
 
Jag har haft en lugn och trevlig dag hemma, och ikväll kom Hannah över för en promenad och kvällsfika. Det var så sjukt längesen vi sågs kom vi på, men som vanligt kändes det inte alls. Det är väl tack vare att vi hörs på sms minst en gång i veckan och att vi hörs av om allt från sambo-bekymmer till skumma människor på bussen. Tack och lov för dagens teknik när man har för fullt upp för att ses in real life . . . 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0