Lördag i ensamhet.

Åh vilken härlig lördagskväll. Som jag längtat. Jag är ensam i vår halva av huset och det njuter jag
verkligen av ikväll. Tvåsamhet är bra, men ibland är ensamheten också nödvändig! Tvåsamhet och ensamhet ger olika slags energi, och just nu behöver jag verkligen den slags energi ensamhet ger. 
 
Jag har varit på benen ända sen jag kom hem från Borås i förmiddags. Jag tänker inte uttala mig om
hur tentan gick, för sist tyckte jag det gått bra och det hade det inte, visade det sig. Men det var iallafall
skönt att ha det gjort och slippa plugga som en galning för första gången på den här sidan året. 
Iallafall, idag har jag bakat lite mer tills imorgon, planterat om resten av blommorna som sagt och småplockat härhemma. Jag hade tänkt hinna med att städa också, men jag prioriterade en lugn och skön kväll.
 
Och det tänker jag fortsätta med!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0