Påskbesök

 
 
Jag är hemma i ornunga igen på en snabb påskbesök. Åh, det har varit underbaraste vädret ute (i jämförelse...),
gick en lång promenad och sen, tänka sig, satt jag en stund på verandan på framsidan av huset och läste! Klockan var redan sex, men det gick bra ändå. Jag antar att det är vad som är bra med att ändra till sommartid. Men utan solen är det inte så värst varmt. En stund efter att jag gått in för att äta stack jag ut näsan igen, och tvivale vad kallt det var då igen! 
 
Mormor skulle gå på konsert i kyrkan, men jag hade ingen lust att gå med. Orkade inte göra något särskilt fasktiskt. Så därför har jag tillbringat kvällen här nere. Tänkte gosat med Maja som är hemma över påsk, men hon dissade det förslaget och åkte iväg någonstans. Så det var bara Stina och jag här! Och det slutade med att vi satt på varsin våning. Men det gjorde inte så mycket. Jag satte på en bra film, hittade kladdkaka i kylen som jag åt med micrad vaniljglass till och en skål med tre sorters chips! Det var trevligt det!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0