Gentlemän under kläderna.

Jag älskar kostymfilmer. Särskilt alla filmatiseringar av Jane Austens böcker. Det går så bra att fantisera och drömma till dom filmerna. Ack, om det vore jag! Liksom. Jag tänker inte ljuga och säga att gentlemännen i filmerna inte har något att göra med min passion för filmerna. Kläderna! Både alldagliga och äldre män förvandlas enligt mig genast till världens hunkar i dom där gammaldags kläderna. Det är ju ganska knäppt, för egentligen är kläderna ganska fula och ser svettiga ut. Men jag vet inte, kanske blir det mer magpirrigt eftersom kläderna är så väl tilltagna - dom döljer ju det mesta av gentlemännens kroppar, det vill säga lämnar mycket till min fantasi. Och åhh vad jag fantiserar om James McAvoys kropp (i En ung Jane Austen) där under kläderna. För att inte nämna Mr Darcy, Överste Brandon, Mr Edward Ferrars och till och med Willoughbys. . . 
 
 
 
 
Och jackpoten när gentlemännan faktiskt lättar på klädesplaggen . . . 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0