Jag längtar.

Idag har jag haft sån hemlängtan, till ornunga. Tur att jag ska dit imorgon. Fast det är kanske därför jag har hemlängtan, bara för att jag vet att jag ska åka dit snart. Det känns iallafall så himla skönt att komma dit och få lite omväxling. Glömma uppsatsen ett tag och bli lite bortskämd. Förhoppningsvis är det vår i ornunga för första gången i helgen. Känns som det varit vinter varenda gång jag hälsat på. Ååh vad jag längtar!
 
 
 
 
 
Ibland får jag ont i magen när jag tänker på om jag aldrig slutar längta hem till ornunga. Jag trivs ju här i vb, väldigt mycket. Men ändå, så längtar jag bort, eller hem eller något. Efter min familj och att känna mig som hemma. Det är lite som när jag flyttade till Nässjö. Jag visste att jag bara skulle bo där i ett år, och sen komma hem igen. Så tänker min hjärna nu också, att jag ska flytta tillbaka. Men så är det inte den här gången. Nu har jag flyttat på riktigt. Jag borde väl växa upp eller något!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0