Städa garderoben.

I eftermiddags samlade jag kraft och började företaget att rensa och göra fint i min garderob. Inspirationen kom av att jag köpte fler galgar på Maxi. Någonstans måste det börja! Iallafall. Det tog ett ganska bra tag att kolla igenom allt och bestämma om det skulle tillbaka in i garderoben eller hamna i tvättkorgen, i en påse till mina systrar eller rakt ner i soppåsen. Det känns skönt att ha bantat gareroben lite. Men visst kändes det att skiljas från kläder som jag har använt och älskat i mina forna dagar. Och såklart känns det deprimerande att flera klädesplagg helt enkelt inte passade längre. Men jag bestämde mig iallafall för att dom inte ska ligga kvar i garderoben medan jag hoppas på bättere och smalare tider. Nej tack. Jag vill bara ha kläder som älskar mig i garderoben. 
 
 
 
(ps, det är bara två tredjedelar av min garderob som synd på bild. så ingen tror att jag är knäpp)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0