Tänk om någon kunde servera mig. . .

Såna här varma dagar har jag ingen lust precis att laga mat. Jag vill bara bli
serverad en kall sallad eller någonting annat somrigt. Men det lär jag inte bli
serverad idag, så det är bara att ställa sig vid spisen!
 
 
 
Överhuvudtaget så slutar jag fungera lite som människa när det är så här varmt.
Jag blir så rastlös! Jag har suttit ute i solen så mycket som är hälsosamt, men att
göra något inomhus vill jag inte ens tänka på. Det är lite för varmt att röra sig just nu,
jag av att bara sitta rakt upp och ner! Dessutom är jag alldeles ensam hemma, så
det är extra tråkigt att ha tråkigt. Jag antar att jag snart kommer att bege mig ut igen med
mina böcker och söka upp skuggan. . . 
 
Det snopnaste är att det nästan är för varmt för att dricka kaffe. Och om det är det,
så försvinner ett gott nöje för mig. Tänk om någon kunde servera mig en glass? 
Det ska jag drömma om!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0