Tvätt på tork.

Den här tvätten har hängt på tork i över en vecka. Så jag tror den är torr nu. Så torr att jag tror att vissa personer tycker att tvättställningen är en prydnadssak! 
Varför hänger du bara inte in tvätten då? Nej, för det är inte MIN tvätt. Det är min sambos.
Men. . . Varför hänger du bara inte in den ändå? För att nej, nej, nej jag vill inte! Jag vill inte bli kvinnan som gör allt i huset, och tyvärr är jag nog på god väg dit ändå. Så den här tvätten vägrar jag att röra, jag sätter ner foten nu. Än har jag inte påminnt/tjatat på M särskilt mycket om att han ska hänga in den. Jag tänkte att han skulle få komma på det själv. Och nu har det gått över en vecka . . . Så nu börjar det väl dra ihop sig mot att antingen be snällt och vänligt, mordhota, få en gråtattack, skälla eller ge upp och bli nunna. Vad ska jag börja med. . . ?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0