förståndiga skor.

Idag har jag fått nya skor! Ja, fått faktiskt. Jag lämnade in mina gamla skor på reklamation och fick välja ett par nya! Detta är alltså jobbskor, inte finskor. Så ni vet. Jag tillhör inte dom som går omkring i sandaler till vardags, trots att jag är tantig på mpnga andra vis. Men förståndiga skor krävs när man jobbar som jag. Iallafall, mina gamla jobbskor var nog finare (röda och mer feminima), men dessa duger också. Grejen med mina gamla skor var att dom gick sönder redan en månad efter att jag köpte dom i början av sommaren. Två gånger lagade dom skorna åt mig, men när lagningen släppte nu igen så fick jag äntligen ett par nya. Kanske att det kommer kännas lite roligare att gå till jobbet imorgon.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0