kärlek vid första ögonkastet.

Idag har jag investerat i så mycket som två par skor! Det var inte riktigt meningen, men precis vad jag behövde! Först sprang jag på ett par walking-skor som var halva priset, och det var jag ju tvungen att köpa eftersom jag behövde ett par nya skor att promenera med i höst. Nöjd och glad var jag! Tills jag gick in i nästa skoaffär. . . Och jag såg ett par kängor med, kill me, rosa sulor och rosa snören. Kärlek, brinnande, vid första ögonkastet! Det kunde lika gärna ha stått Lisa på dom. Jag tvekade en bra stund, för det var många slantar, mycket mer än jag nånsin betalat för ett par skor. Men jag älskar ju dom. Och kommer kunna ha dom i många höstar och vintrar förhoppningsvis. Så jag köpte dom, och det är nästan så att jag vill ha skorna stående framför mig på soffbordet ikväll. Och bredvid mig i sängen inatt. Åååh, kärlek!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Linda

Så fina kängor Lisa! Förstår att du inte kunde låta bli dem


Svar: Nej, det var verkligen helt omöjligt :P
Lisa Svensson

2013-09-20 @ 07:41:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0