utflykt.

Igår var jag på utflykt! Med mamma, Lotta och Stina. Målet var att hälsa på syster Maja i Halmstad. Vi åkte förstås tidigt på morgonen, så vi hann stanna vid havet i närheten av Falkenberg. Vi fikade och gick en promenad genom naturreservatet där. Kor och får gick därinne, men tänka sig att jag inte var rädd för dom kossorna. Dom var så snälla så. Det var bara att se upp var man satte ner fötterna. . . Det var iallafall himla mysigt, jag har inte varit vid havet på väldigt länge. 
 
Sen åkte vi vidare till Halmstad och hängde med Maja. Åt lunch och så där, hjälpte Maja att storhandla på Ica Maxi eftersom vi hade bil. Jag har inte handlat på Maxi i Alingsås sen i juni, så det var ju trevligt att besöka Halmstads!
 
Vi vinkade hejdå till Maja och så gick vi in på Ullared på vägen hem. Fikade såklart en donut med världens godaste kaffe. Seriöst, det godaste kaffet finns i en donut-friggebord i Ullared? Coolt. 
Iallafall, klockan nio på kvällen var vi hemma i Ornunga. Trötta efter en väldigt härlig dag. Åh, semester!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0