126 senare.

Taada! 126 rutor och jag är klar med min fina pläd! Jag har virkat i en sån rasande fart så att jag har fått valkar på fingrarna nästan. Sista rutan var jag nära att spy på får jag nog säga, men ack så fint det blev tycker jag! Jag är så imponerad av mig själv, för några månader sen hade jag aldrig virkat en maska och trodde att jag var helt asdålig på allt som har med garn att göra. Men skåda! Vad jag kunde!
 
 
 
Jag vet inte precis var jag ska ha min pläd. Jag är förstås rädd om den, för den inrymmer mycket tid, pengar och slit. Kattuschlingarna ska inte få ligga på den inte. Och inte M heller faktiskt. Allra helst skulle jag vilja ha den liggande på en soffa - men soffan vi har nu duger icke till detta. Det behöver vara en speciellt fin soffa. Så i framtiden. Just nu får min virkade pläd bara ligga någon annanstans och vara fin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0