ups and downs i livet.

Åh vad jag blev glad och förväntansfull när jag såg att månadens Glossybox hade kommit i brevlådan! Jag tog barnsligt lycklig med mig den ut på baksidan för att andaktstfullt öppna asken och få veta vad innehållet var den här gången. 
 
 
Och min förväntan och barnsliga lycka sjönk som en sten ner i magen. För halva asken upptogs av: en ask tandkräm och ett paket tuggummi!! Seriöst, hur taskigt är inte det? Nog för att hela och rena tänder är viktigt för utseendet, men ja. . .  Det är ju tråkigt! Borsta tänderna bör man, annars dör man liksom. Ett hårbalsam eller en ansiktskräm hade varit så mycket roligare. Håhåjaja, dessa ups and downs. Det är väl bara att önska bättre för nästa månads Glossybox.
 
 


Kommentarer
Josefin Z

Känns som en tråkig grej att få tandkräm i lådan. Dock fick jag samma en gång och har köpt om den flera gånger för den var så bra!

2014-04-29 @ 17:20:58
URL: http://pinchoffab.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0