en onsdag med blod.

 
 
I eftermiddags gick jag ut för att ta vara på dom sista minutrarna med solljus. Trodde jag, för det var moln precis där solen skulle gå ner. Förargligt. Men himlen var fin ändå, jovars.
 
Själv var jag inte så vacker. Tredje näsblodet den här veckan har gett mig huvudvärk. Idag trodde jag faktiskt att jag skulle dö i näsblodet. Det var blod överallt, till på köpet på min finaste klänning. Igår blodade jag ner datorn på jobbet, men det var en världslig sak i jämförelse. Nu har jag gjort julgodis, jag måste ju kompensera med kalorier för min blodförlust! Griljerat skinka också har jag också gjort, det är proteinerna det. Det enda jag inte gjort inför julen är att städa golvlisterna och ta in granen, och det tänker jag strunta i. Faktiskt!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0