godmorgon besvikelse.

Åh vad besviken jag blev när jag vaknade idag! Jag vaknade lycklig och alldeles over excited, sådär man gör innan man inser att den lyckliga händelsen var en dröm. Jag drömde att Dawson's creek skulle börja på teve igen. Den mest perfekta amerikanska urlöjliga tonårsserie som finns. Jag har förgäves väntat på och längtat efter att den ska gå att köpa på dvd. Se Dawson's creek på datorn duger inte. Åtminstone inte med den här datorn. . . Iallafall, jag blev så ledsen.
 
Jag får leva på den gången min lycka var sann. Det var när jag var sjutton år, och allt var piss och jag var så olycklig som man bara kan vara när man är sjutton. Och då! Då kom det reklam på teve att Dawsons creek skullebörja på teve! Min mage fylldes av lyckliga bubblor, hurra, och jag fick något att leva för igen. Varje eftermiddag efter skolan kom jag hem och såg på Dawson's Creek. Det räddade min höst. Så den serien har en speciell plats i mitt hjärta. 
 
 
 
 
Men, jag lovar, jag är den första att hålla med om hur fruktansvärt töntig den är. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0