rosa hela dagen.

Idag har jag haft min rosa klänning på mig hela dagen. Jag har också gått upp tidigt för att åka till Maxi och storhandla, jag har börjat baka och städa inför mitt kalasande på söndag, jag har gjort falafel, planterat pom mina pelargonior och jag har köpt en ny dator. Just nu sitter jag och bekantar mig med den. Tänk, min första egna dator som jag köpt för alldeles egna hederligt förtjänta pengar. Än så länge det dyraste jag köpt. Jag är så vuxen så. Nu är klockan en stund efter tio en fredagskväll och jag tänker gå och lägga mig. Det får man göra när man är vuxen. 
 
 
 
Now is just frågan: Hur tusan stänger jag av min nya dator?
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0