osörjd ensamhet.

Hemkommen är jag till ett tomt hus. M har åkt iväg på fotbollsgrejs i ett par dagar. Jag sörjer inte ensamheten precis, jag passar på att njuta! Så därför dammsög jag, bäddade sängen och ordnade soffkuddarna fint med en gång när jag kom hem så jag kunde börja njuta så fort som möjligt.  Jag har varit ute på en svettig springtur och nu ska jag banne mig ha en riktig tevekväll! Zappa fram och tillbaka mellan Mordkomissionen och teveprogram, kanske något på datorn också. Och så min virkning i knät! Jag kan inte tänka mig en trevligare kväll.
 
Jag börjar med att se färdigt på ett naturprogram med den där berättarrösten som jag älskar. Seriöst, den mansrösten riktigt trollbinder mig. Jag kan se vilket natur/faktaprogram som helst bara han pratar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0