nejmen hallå sötnos.

Titta! Den här lilla slemmiga saken fanns på min blomkål när jag öppnade förpackningen. Jag trodde först att den var död, för blomkålen har legat i min kyl i typ en vecka, i plast. Vem skulle inte dö då? Men när jag petade på snigeln så började den leva! Så istället för att tycka att det är typ äckligt och snusk med sniglar i maten, så blev jag glad för miraklet. Jag tog lilla snigeln och satte ut den nedanför syrénbusken (att sätta den i mitt land hade varit att gå för långt) och jag hoppas att den trivs där och hittar någon att hänga ihop med och så vidare. 
 
 
 
Ps. Snigelslem är väldigt svårt att få bort, men men mycket YES did it. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0