två duktiga grejer.

Dom senaste månaderna i mitt 24-åriga liv har det hänt stora saker, saker som jag never ever hade trott att jag kunde göra. Det typ förändrar vem, nej hur, jag definierar mig som person. Framför allt är det två grejer jag är stolt över:
 
1. Jag har lärt mig virka och har redan virkat färdigt två plädar. I 23 år (typ) har jag inbillat mig att jag är alldeles för kass för att lära mig något sånt. Men det var jag inte! Jag är faktiskt duktig!
 
2. Jag har börjat springa lite grann och idag fortsatte jag springa fast det kom en annan människa på vägen! Alltså, i 23 år har jag tänkt att jag är en person som inte springer, jag gör bara inte sånt. Och om jag gör det så gör jag det absolut inte om det finns andra människor i närheten. Om jag har skymtat/hört ljuden av en människa har jag genast stannat och börja promenera som en normal människa. Men idag slutade jag bry mig! Jag tror det iallafall. . .. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0