bara jag i hela sverige.

Jag gjorde det! Jag beställde alla säsonger av Dawsons creek! Jag bestämde mig i lördags när jag träffade mina systrar. Jag nämnde att jag fått presentkort på cdon.com i födelsedagspresent, men inte visste vad jag skulle köpa. Men varför köper du inte Dawsons creek? undrade dom och jag började undra också. Jag hade faktiskt funderat lite på det och eftersom systrar är kloka så bestämde jag mig! Jag skulle köpa Dawsons creek! Men genast blev jag orolig. Sist jag kollade fanns det bara ett exemplar kvar. . .Tänk om det inte finns kvar! sa jag och vred mina händer. Men systrarna tröstade mig med att det fanns det säkert. Ja, det gör det nog. Det är nog inte så många som vill köpa Dawsons creek. Bara jag. I hela Sverige. . . 

Och det var bara jag! Det enda exemplaret fanns kvar och nu är det mitt! Jag har redan sett flera avsnitt och det är precis lika fjantigt som jag minns. Hurra!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0