födelsedag.

Födelsedag! Tjugofyra gamla år blir jag idag! Jag har två buketter med rosa rosor hemma, så då kan det väl inte kännas annat än bra. Typ. Jag kan sakna den där riktiga födelsedagskänslan man hade när man var yngre. Gick i skolan och bodde hemma och så. Jag har haft en ganska vanlig dag idag på jobbet. Att semle-dagen råkade vara just idag var ju ett extra plus! Med gott samvete drog jag i mig en semla på frukostfikat. 
 
Här hemma har jag fortsatt fira genom att ta en powernap i fåtöljen, gå en promenad och äta smörgåstårta som M köpt. Resten av kvällen ska jag se på Sex and the city, virka på min pläd och fika upp det sista av cheesecaken. Trevligt minsann!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0