laga mat typ.

 Det fina med att ha blivit fastanställd kan ju vara att man får följa med på roliga jobbsaker, istället för att vara vikare och den som får stanna kvar och jobba. Igårväll spenderade voi avdelningens prispengar genom att äta mat som vi själva lagat i en slags matstudio (vilket koncept va?). Det var väldigt trevligt faktiskt! Visst är det skönt att bara sätta sig på en vanlig restaurang och få maten helt serverad, men stolhet är en ganska god krydda. Jag var i förrätts-gruppen och det var sjukt gott! Såg ut typ såhär:
 
 
 
Nu sitter jag här och känner mig nästan lite bakfull trots att jag körde alkoholfritt. Jag är inte van att hålla på sådär om kvällarna, och herregud, jag var ju inte hemma förrän nästan elva! Gamla människan! 
Jag ska bara dega hela förmiddagen och sen ska jag åka till Ornunga för lite miljöombyte när jag är ledig. Skönt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0