myrorna och jag.

Det här är snuskigt. Faktiskt mycket mer snuskigt än vad jag klarar av. I flera veckor har jag sett några enstaka  myror krypa omkring på golvet, och dom har blivit fler och fler fast jag har sprungit med dammsugaren i hösta hugg. Jag har dessutom  köpt en myrdosa, men jag hade kanske behövt några fler. . . Iallafall, igårkväll när jag kom hem efter ett dygns besök i Ornunga riktigt kryllade det! Inte okej och jag ville bara kräkas typ. Nu jävlar. Fram med dammsugaren igen och jag visade ingen nåd för en endaste myra. Sen proppade jag i vått hushållspapper i springan omkring elementröret där myrkräken kommer upp. Jag vet inte om det var det mest korrekta sättet att handskas med myror, men alla sätt ska ju vara bättre än dom dåliga. Inatt drömde jag mardrömmar om myror, att dom var i min säng. Usch! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0