födelsedagsbrunch.

I fredags fyllde syster Lotta 20 år och idag var det födelsedagskalas! Lotta hade beställt födelsedagsbrunch istället för traditionell middag eller saft och tårta. Det var sjukt gott med brunch! Även om det nog krävde mer arbete och förberedelser, tyckte mamma som fick äran att handla maten. Och jag bakade två cheesecakes igåreftermiddag, alla fick snällt hjälpa till. För kolla menyn: Pizzamuffins, scones, kex och ost, äggröra, bacon, korv, rökt lax, juice, smoothie, melonsallad och fruktfat. Ååh så gott! Det ska jag beställa på min 25-årsdag också. Om jag vinner pengar så kanske det kan bli på hotell så jag eller någon annan slipper stå i köket. Bra present?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0