pink it is.

Idag blev det en shoppingdag i Alingsås. Det blir sällantid för shopping nu för tiden. Man skulle kunna tro att det blir billigare, men det är nog tvärtom. För när jag väl kommer till stan så håller jag inte så hårt i plånboken - det blir ju så sällan, tänker jag! Så det försvinner lätt en del pengar på några timmar. Och idag gick pengarna dessutom till ett frisörbesök, present till pappa och en annan fin sak som jag visar senare, för det finns mycket att säga om den saken!
 
Iallafall, dagens shopping går i rosa. På Stadiums outlet köpte jag rosa sortbehå, linne och tröja. Du kör rosa all in sa expiditen till och med. Jajjamensan, pink it is. Det blev också en rosa blus och rosa rosor. Jag är tillfredsställd när det gäller rosa.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0