symaskin!

Jag har köpt en symaskin! Åhh, det är så himla roligt! En riktig symaskin! Jag har till och med köpt den i en riktig symaskinaffär av en gullig farbror. Just nu tänker jag inte tänka på hur mycket huvudvärk den kommer att ge mig - jag brukar ha otur när jag syr. Förutom att jag inte är så bra på det också , men det hoppas jag löser sig med tiden. Den här apparaten har jag tänkt ska hålla länge (fem års garanti borde väl garantera något?) och jag tänker att jag ska laga kläder på den, sy gardiner och kuddöverdrag, kanske barnkläder och såklart ska jag ha den som prydnad också. Åh, en symaskin! 
 
 
 


Kommentarer
Jonathan

kul att du köpt symaskin. Om du vill ha syinspiration och se en som skapar kläder från grunden kolla:

aater.blogg.se

2014-05-10 @ 19:58:41
URL: http://hadiraja.blogg.se
KassandraPalma

älskar att sy!

2014-05-10 @ 20:08:55
URL: http://kasssandra.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0