grusvägar.

 
 
 
Jag ääälskar grusvägar! Det finns ungefär inget finare och jag får aldrig nog av att gå på dom när jag är hemma i Ornunga. När jag är ute och kör bil blir jag alltid så sugen på att svänga in på varenda grusväg med gul vägskylt och se vart jag hamnar. Jag tror mitt hjärtas drömhem ligger nånstans inne på en liten grusväg. Huset jag har fotat här ovanför är ett av mina favorithus i Ornunga. Ett vitt hus med lagård och röd lillastuga. Jag kunde inte med att ta en närmre bild, men det ligger neråt sjön vid en jättefin grusväg med utsikt över gammaldags hagar. Man har nog mest sällskap av rådjur och älgar och några sommarstugor. Ack, mitt hjärta bultar lite extra varje gång jag går förbi. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0