mer vegetariskt!

 
 
 
 
 
Nu är jag lite skrytsam för mig själv, men vem ska annars säga att jag är duktig än jag själv? Jag är duktig! Jag har blivit så bra på att laga vegetarisk mat! Då menar jag inte bara att det blir gott, utan att jag faktiskt gör det typ varje gång jag är ledig, eller nejvars, varannan kanske, för ibland är jag himla sugen på stekt fläsk. Idag lagade jag mandelbollar med potatis-och-blomkålsmos. Det blev oerhört gott faktiskt.  Eftersom vegetariskt är bra för både miljön och hälsan, så kommer jag slå ett slag för den här kokboken, för den är asigt bra. Och snygg! Jag har aldrig blivit så inspirerad till att laga mer vegetariskt förut i mitt unga liv. Köp den!
 
 
 
 


Kommentarer
Isabella

Kul med vegetariskt :)

2014-11-03 @ 17:46:42
URL: http://byisa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0