och novembergnäll.

Suck, november som sagt. Det känns som att röra sig genom vatten ungefär. Trögt och segt. Kanske att jag känner mig nästan åttio år äldre också. Att gå upp fem på morgonen känns fruktansvärt och resa sig från sittande typ outhärdligt. Jag borde vinna förstapris i fejkade leenden idag på jobbet. Jag är för artig för att dela med mig av mitt tråkiga humör.
 
Vad göra? Jo, njuta av att med gott samvete slappa i soffan! Jag grät nästan när jag tvingade ut mig på en springtur, men ack vilken skön känsla att trött och mosig sjunka ner i fåtöljen sen. Jag skulle gärna äta upp min godispåse, men det kan väl inte vara lördag varje dag antar jag. Istället ska jag se på gårdagens avsnitt av Historieätarna och kanske virka något. Äsch, någon godisbit blir det kanske. . .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0