bedragen.

 
Hej!

Tack för detta.

Fotbollshälsningar Magnus Zackrisson

Lerums IS

 

Telefon: 0302-17768, 0730-965670

Mail: [email protected]

Måndag-Torsdag 8.00 -16.30

Fredag: 8.00 -14.30

 

 

 

Det här mejlet fick jag av M efter att jag skickade min faktura på garn för 619 kronor. Att han skulle betala det gällde ett val - som han förlorade såklart. Visst är tonen lite bitter i mejlet? Men han skrev iallafall Fotbollshälsningar i slutet, vilken ära! Jag har nog sagt det förut att jag började asgarva när jag fick veta att M och hans kollegor avslutade sina mejl så. Världens töntigaste. Men whatever, det var egentligen inte det som var det konstigaste med detta mejlet. Nej! I mejlet ser man klart och tydligt vilka arbetstider M har. Det står ingenting om att jobba 12 timmar om dygnet. Alltså måste jag ställa M mot väggen och få veta vad han egentligen gör alla dessa timmar på kvällar och helger. Jag har sen länge misstänkt att han bedrar mig med någon som är rund, uppblåst och vit med svarta prickar. 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0