höstopepp?

Tamejtusan vad jag känner mig opepp. Jag känner mig lite oinspirerad i allmänhet sådär, men framför allt är jag opepp på att jobba i helgen. Dom senaste dagarna på avdelningen har varit pissjobbiga och jag bävar för att helgen ska bli likadan, med hälften så många personal. Jag blir utmattad i förtid. Tänk alla människor som har lycklig fredagskänsla just nu och ska vara lediga hela helgen. O ack vad besvärligt jag har det, jag kan inte tänka mig en enda människa som har det såhär besvärligt. Stackars stackars. 
 
 
 
Så ikväll ska jag ladda upp med kolhydrater och vatten. Och massor av virkning! Inget lugnar ett tungt sinne såsom virkning. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0