medan jag väntar.

 
 
Medan jag sitter och väntar (och väntar. . . ) på att M ska komma hem med pizza kollar jag på skojiga gamla kort på datorn. Den här på Stina är typ bara bäst. Jag kommer ihåg att vi var i pulkabacken och Stina började som vanligt krångla såklart. Hon var som en liten chihuahua ungefär, som tror att den (hon) är sååå stor och farlig!  Men så här slutade det för Stina med fyra äldre syskon i en pulkabacke. 
 
Fredagskväll och pizza, det blir riktigt svenskt fredagsmys ikväll. Dock (och ack) ska jag jobba kväll imorgon, så det tar bort lite av den ultimata fredagskänslan. Usch, så mycket det suger att jobba extrapass en lördagskväll! Det är så att man behöver klaga och gnälla. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0