semester från semestern.

Nu har jag semester i Ornunga! Det är mycket mer vilsamt att vara här, för jag tänker inte på allt jag borde göra hemma. Typ städa och sånt tråk. Här i Ornunga gör jag bara roliga saker! 
 
Förutom att sitta med raggsockor och läsa på altanen har jag bakat två sorters kakor, gått långpromenad och lagat middag åt Kalle och Stina när dom kom hem från skolan. Falukorv och potatismos. Det kändes hinka vuxet att utfodra skolbarn!
 
Ikväll ska vi se på Idol och sen på Eva&Adam-filmen. Skojigt!
 
 
 
 


Kommentarer
Niles

Skönt att bara göra roliga saker :) Min verklighet består just nu av allt vardagstråk, städa och tvätta - den eviga kampen som aldrig tar slut...

2014-09-09 @ 18:02:08
URL: http://theniles.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0