vem är bäst i världen.

Alltså, jag var stolt över mig själv i vintras när jag lärde mig sticka aviga maskor - för att inte tala om virka mormorsrutor! Men jag är sjukt lika nöjd idag när jag har lyckats byta lampa (halvljus) på bilen alldeles själv!! Att jag ringde till pappa för att försäkra mig om att jag inte fskulle förstöra bilen innan jag började meka räknas inte. Det visar bara att jag har sunt förnuft och är extra klok! Iallafall, jag sa en hel del fula ord och höger framdäck fick kanske en liten spark, men jag klarade det! Lampan lyste! Om jag hade haft en spegel just då hade jag nog aldrig sett något malligare än jag! Det var absolut nödvändigt att springa in till M och sjunga en liten sång: Haha, jag kan byta lampan på bilen själv, det kan inte du, hahahahahaha, vem är bäst i världen - det är jaaaaaaaaaaaaaaag! 
 
Självklart med en tonartshöjning på slutet. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0