fru och herr padda.

Förresten, iförmiddags på promenaden såg mormor och jag något knäppt. Först trodde vi att det var en brontopadda, men vid närmare granskning såg vi att det var två paddor! Fru padda bar herr padda på ryggen. Jag kan tänka mig vad åtminstone herr padda hade i tankarna. Jag tyckte nog lite synd om fru padda, behöva kånka runt på sin karl sådär. Men egentligen. . . Jag kan nog känna igen mig i fru padda, iallafall metaforiskt! Asch, det var en ganska näpen syn ändå. 
 
 
 
 


Kommentarer
Syster Lotta

haha det var ju en fin tanke att hon skulle bära runt på honom, men annars skulle jag säga att dom parar sig. Haha!

Svar: Ja, lite parning on the way. . . :D
Lisa Svensson

2015-04-12 @ 22:17:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0