lilla stina!

Idag fyller minsta systern Stina 14 år! Fasligt. Hur kan en sån liten plutt fylla 14? I min värld kan hon vara högst sju år, helst fyra. Men en bar grej kom jag att tänka på! Stina var ganska så väldigt jobbig när hon var liten (mindre)! Hur jobbig som helst, arg och aggressiv Jag tror hon bara var två-tre år när jag började tänka tänk om några år när hon fått vett i skallen och uppför sig som folk, men antingen gick tiden väldigt långsamt eller så tog det otroligt lång tid innan hon mognade. Jag antar att det är något psykoligiskt speciellt men yngsta syskon, dom får liksom aldrig växa upp kanske. Så kanske är det inte bara Stinas (och andra yngsta barn...) att hon är som hon är. Eller något. Det jag skulle komma tid är iallafall är att NU HAR DET HÄNT! HON HAR VUXIT UPP! Ja, hon är fortfarande 14 år och extremt knäpp, men det är ju normalt för åldern, det får man vara. Men hurra, en vettig människa tror jag det blir av henne!
 
Grattis lilla Stina!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0