perfekt dag.

Åh jag har haft en perfekt trevlig ledig dag! Det är inte alltid jag får till den så perfekt. Det brukar alltid vara något som tar för mycket tid så jag inte hinner göra allt jag vill hinna med. Eller så kan det vara för regnigt så jag inte kan göra det jag vill utomhus, eller för soligt så att jag inte vill slösa bort dagen med att greja inomhus. . . Men idag var det perfekt väder! Soligt nog för att gå en lång promenad, hänga ut tvätt på tork och dricka kaffe i solen och samtidigt kyligt nog att baka en kaka och se två avsnitt av Dawson´s creek på raken. 
 
Så jag hoppas att den här dagen har gett mig energi nog inför jobbhelgen. Nu ska jag se på Djursjukhuset


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0