en sommarvecka.

 
 
 
Imorgon blir det kanske regn och det känns ganska okej faktiskt. Förutom när jag sov bort tre förmiddagar efter nattjobb, så har jag faktiskt tagit vara riktigt mycket på den senaste sommarveckan. Jag har badat varje dag och både druckit kaffe och ätit kvällsmat i trädgården. Jag har solat bort min solglasögonbränna och läst ut flera böcker. Jag har tagit kvällsdopp och tittat på solnedgången. Så när solen väl gått ner har jag med gått samvete gått in och satt mig vid en dvd och virkat. 
 
Det är så himla lätt att glömma bort soliga dagar så fort det blir regn och trist igen. Men nej, nu ska jag njuta av eventuellt höstväder, ta fram höstskor och börja ett nytt virkprojekt. Åh vad roligt! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0