fredag idag.

Fredagar och slutet av veckan brukar kännas bra, men nu när jag inte vill att veckan ska ta slut känns fredag lite depp. Men det har varit en bra fredag! Vi delade upp oss i killar-tjejer och det är ju mysigt ibland. Så Stina, mamma och jag hade en lugn dag - det vill säga att vi fikade på Fricks (fjärde gången, hurra!), gick på stan, åkte till skogen och åt god grillbuffé till lunch! 
 
 
Favvofika med säterknut och jitterbugg. Lycka!
 
I björnskogen. Ja seriöst, här finns faktiskt björnar på riktigt!
 
 
 
Alltså detta kortet ovan. . . Mamma knäppte en bild på Stina och mig i skogen och jag frågade om det blev okej eftersom det var massa flugor som störde mig. Mamma lovade att kortert blev bra, men detta var resultatet. Man ska aldrig lite på föräldrar med kameror! Haha. 
 
 
Senare på eftermiddagen mötte vi upp mormor med sällskap vid en servering uppe i backarna. Kaffet var dyrt men utsikten var asbra. Där kunde man sitta för evigt!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0