hemma!

Åh vad det är skönt att komma hem efter en hel dag i bilen. Det är alltid jättedrygt att åka hem från Dalarna, man vill bara vara hemma med en gång och samtidigt är det så tråkigt att åka att man vill rasta hela tiden. Jag trodde aldrig att vi skulle komma fram, och dessutom var M och jag tvugna att åka över Ornunga och lämna av mormor. Och handla mat!
Men nu är vi hemma och det kändes skönt att komma hem till ett städat hem (nej, M förstod inte varför jag skulle städa innan vi åkte på semester...) även om det snart var stökigt igen av all packning. Jag har redan packat upp det mesta och satt på en tvätt, så nu blir det soffan resten av kvällen
 
Sen börjar min sista semestervecka som jag ska njuta av varje minut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0